Κυριακή 12 Ιουλίου 2015

Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΔΙΑΣΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ





ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΗΛΕΜΑΧΟ ΣΤΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ



ΟΔΥΣΣΕΑ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ Ο ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑ ΑΝΔΡΑΣ
ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ
ΕΙΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΒΡΩ

OΔΥΣΣΈΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ
ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΛΕΨΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ


ΕΙΜΑΙ Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ Ο ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΜΕ ΤΙΜΩΡΗΣΕ ΚΑΙ
ΓΥΡΙΣΑ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΕΧΑΣΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΜΟΥ
ΑΛΛΑ Η ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ
Η ΙΘΑΚΗ  ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΛΕΨΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΟΥ
ΤΩΡΑ ΒΡΗΚΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΟΥ


ACROSS THE UNIVERSE (BEATLES)
Οι λέξεις ρέουν έξω σαν μια
 α
τελείωτη βροχή σε ένα χάρτινο κύπελλο
 Γ
λιστρούν και περνούν  μακριά σε όλο το σύμπαν.
 
Πισίνες από κύματα θλίψης της χαράς
 
Παρασύρονται μέσα στο ανοιχτό μυαλό μου
 
Κατέχοντας και χαϊδεύοντας μου.

 

 
Εικόνες από σπασμένο φως,
 χορεύοντας
 μπροστά μου σαν ένα εκατομμύριο μάτια,
 
Θα μου τηλεφωνήσει και επάνω σε όλο το σύμπαν.
 
Σκέψεις ελίσσονται σαν
 α
νήσυχος άνεμος μέσα σε ταχυδρομικό κουτί
 π
έφτουν τυφλά όπως κάνοντας το δρόμο τους σε όλο το σύμπαν.

 
Τίποτα δεν  θα αλλάξει τον κόσμο μου

 
Ήχοι γέλιου, αποχρώσεις της ζωής
 
Ηχούν στα αυτιά μου
 συνείδηση και 
απεριόριστη αθάνατη αγάπη, που λάμπουν
 
γύρω μου σαν ένα εκατομμύριο ήλιους,
 
Με καλούν  σε όλο το σύμπαν

 
 Τίποτα δεν  θα αλλάξει τον κόσμο μου!
 

Αυτόν  που  προσπάθησαν  να  μου κλέψουν
ΟΔΥΣΣΕΑΣ,  ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΙΘΑΚΗΣ

The Odyssey ("Across the Universe" by the Beatles)  
https://www.youtube.com/watch?v=pdTigtNMmDQ

2 σχόλια:


  1. Η ΙΘΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ
    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΛΕΨΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΟΥ
    ΤΩΡΑ ΒΡΗΚΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΟΥ
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ, ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΙΘΑΚΗΣ


    https://www.youtube.com/watch?v=pdTigtNMmDQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑΣΑ NEW HORIZONS ACROSS THE UNIVERSE 'It's getting better all the time." 1,609,825 miles from #Pluto
    https://twitter.com/NASANewHorizons/status/620150124195352576?utm_source=fb&fb_ref=Default&utm_content=620150124195352576&utm_campaign=NASANewHorizons&utm_medium=fb

    ΑπάντησηΔιαγραφή