Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ "ΕΓΩ" ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ "ΕΜΕΙΣ"

 

 ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΠΡΟΤΥΠΟ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ ΚΑΙ ΠΥΡΡΑ Ο ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΣ!!! Paul Merwart Gallery of Art, Lviv ΟΥΚΡΑΝΙΑ
Η αμαρτία του Αδάμ δεν εντοπίζεται στην συμμετοχή του στην βρώση του καρπού αλλά στην έλλειψη υπευθυνότητας του.
Στην ερώτηση του θεού απαντάει ότι η Εύα τον ξεγέλασε και αυτή είναι η αστοχία του και η πρώτη μη αντρίκεια συμπεριφορά, αφήνον...τας την σύντροφο του έκθετη και ανυπεράσπιστη.
Μια ζωή και αιώνες θα παραμείνει δειλός και δούλος, μη ξέροντας πότε να χρησιμοποιήσει το “εγώ” και το “εμείς” σωστά..Η ανάληψη ευθύνης του άντρα και ενός ανθρώπου ξεκινά με την ανάληψη της ευθύνης του εαυτού του, της ύπαρξης του και των επιλογών του.Έτσι, η σωστή απάντηση του Αδάμ στον θεό θα ήταν,χωρίς να σκύψει το κεφάλι και να “τα μασήσει”;
ΕΓΩ θέλησα να δοκιμάσω τον απαγορευμένο καρπό του δέντρου και ΕΣΥ έχεις μερίδιο της ευθύνης που τον φύτεψες.
Την Εύα την αγαπώ γιατί είναι το άλλο μου μισό και είμαστε μαζί και στα εύκολα και στα δύσκολα και στις δοκιμασίες της ζωής.
 
Αργότερα μέσα από μια βασανιστική πορεία του δρόμου προς τον παράδεισο περνώντας μέσα από την κόλαση, ο Αδάμ δεν μπορεί να μιλήσει σαν ένα “εγώ” πλέον και να περιαυτολογήσει λέγοντας:
"Εγώ είμαι η αγάπη", είναι πολύ εγωκεντρικό.
Γιατί η αγ...άπη προϋποθέτει τουλάχιστον δύο αν όχι πολύ περισσότερα… εγώ και έμπραγκτες απόδειξεις.
Στην τελική του ανακοίνωση,ο Αδάμ μπορεί μόνο να πει σαν ένας σοφός άνθρωπος ή ακόμη και σαν ένας ακριβοδίκαιος επιστρέφων θεός:
Εμείς είμαστε η ΑΓΑΠΗ!
ΕΜΕΊΣ είμαστε το Φως ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΙΑΤΊ ΕΙΜΑΣΤΕπερισσότερο από ένα… ΕΓΩ,ισότιμα διαφορετικά και συνεργαζόμενα!
Σαν τα κύτταρα ενός υγιούς ανθρώπινου οργανισμού,σε μια ολότητα και ενότητα του Εαυτού.
Εγώ ΕΙΜΑΙ εσύ και είμαστε… στο ΕΜΕΊΣ!
ΕΛΖΙΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου